5 Mart 2012 Pazartesi

Yüreğin, benim yüreğim

Mucizem 2 yaşında..
Babasından bir haber sonunda:
Artık yasal olarak oğlunu yatılı alabilirmiş ve bu hakkını kullanmak istiyor.
Benim onların ilişkilerine bir müdahale isteğim yok.
Ancak babası olduğu kadar aynı zamanda tanımadığı bir erkek o mucizem için.
Aylardır görmediği babası ile 2gün geçiremez tanıyorum yavrumu.
Evden birkaç saat dahi ayrılsa evini özler bebeğim biliyorum ben
Ama bunu nasıl babasına aktarabilirim bilemiyorum.
Mahkeme kararı değil şu durumda meleğimin yüreği, hisleri önemli ben için.
İki elim bağlı kadım yine..

2 yorum:

  1. yüreğini ferah tut derim, çocuk istemiyorsa zorla yanında tutacak değildir. anne-oğul çok şekersiniz:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu resim bize ait değil:(
      ama sıpam gerçekten çok tatlı:))
      neyseki atlattık(tatsızda olsa 2gün durumunu ertelemeyi başardım.en azından birbirlerini tanıyana kdr)
      Güzel yüreğin için teşekkürler

      Sil